Thursday, March 18, 2010

8

Esmaspäev:

Kassid istuvad tahtsalt votteplatsil korgetes grimmitoolides ja mina hangin chocolatechipcookiedest energiat ning Merle loeb neid suutaisi - et kaelkirjak kindlasti laiusesse kasvama ei hakkaks. Vahepeal kaime vottel ja siis uuesti kohvi- ja voileivajahil. Tana on meie teine toopaev rootslastega - neljapaeva hilisohtul kui me parasjagu peole sattisime, tuli pakkumine osaleda reklaamis ja teenida sellega veel lisaraha. Reede hommikul matkasimegi peale monetunnist und kaugele Palos Verdesele, onneks oli yks naitlejaharra nous meid enda auto peale pakkima, muidu oleks pidanud toenaoliselt eelmisel ohtul minema hakkama, et siinse fantastilise yhistranspordisysteemiga kohale jouda. Reklaami voi oigemini infomerciali (kui ma olen oigesti aru saanud, siis see on selline teleturureklaame meenutav pikem toodet tutvustav klipp) team on supertore ja naljakas ning tootest oleme ka molemad vaimustunud - nimelt laheb see reklaam eetrisse Tyrgis ja sellega reklaamitakse Rootsis populaarset NiceSpikesMatti ehk siis tanapaevast varianti iidsest India ravitoimega naeltega kaetud matist, mis loogastab ja ravib erinevaid stressiga ning vereringega seonduvaid tobesid. Kass nyyd muidu on mul korval haavatud, sest jarjekordsel toiduvarastamisretkel jai kapp kylmiku ukse vahele :)) Ta on jatkuvalt vaga naljakas. Igatahes, reklaaminduse juurde tagasi - sisuliselt imiteeritakse suurelt osalt talkshowd ja meie roll on olla publikuks, kasu peale naerda ja plaksutada ja nagusid teha ja olla hirmus huvitatud ilmetega. Suur osa teamist on rootslased - toote loojad, vaga sympaatsed ja ilusad ja ylimalt rootslaslikud Anna ja Olaf Skipper, kes pidavat Rootsis tuntud ja populaarsed olema tervisegurudena ja Anna ka saatejuhina ning nendega kaasas olev vaga armas pisike asiaadist stilist, kes meie riideid lakkamatult kontrollimas ja steamimas kaib ja on ylimalt perfektsionistlik yleyldse ja Maarja Silla moodi meikar naiteks. Kohaliku produktsioonifirma tegelased on ka vaga sobralikud ja humoorikad - paksuke prillidega asiaadist rezhissoor ja perekond grupijuhid eelkoige ning erilist tahelepanu vaarib meie esimene superarmastusvaarne geisober - reklaami peategelane, Austraalia naitleja Ben, kes on elanud ja tootanud ka Londonis ja Stockholmis ning nyyd kolmandat aastat siin on. Reedene vottepaev oli kokkuvottes nii pikk, et ohtul olin ma piisavalt kurnatud, et magada jargmisel paeval kella kolmeni valja. Selle tingis suuresti vast ka see, et eelneval nadalal olen iga paev hommikust ohtuni tool olnud (st tousnud 9 ja koju tagasi joudnud keskmiselt 12 tundi hiljem) - esmaspaev, teisipaev ja neljapaev olime koos stuudiopublikuks oma pysitookohal, fantastilisel Newlyweds Gameil, kuhu valitakse osalejaid selgelt piinlikuse alusel - no see pole lihtsalt voimalik, kui isiklikke kysimusi seal kysitakse (yldiselt peale seksi pole yldse muid temaatikaid eriti loota) ja kui piinlikult need inimesed suudavad reageerida.. mitte ykski inimene ei imiteeriks eetris oma abikaasa orgasme ega ytleks, et ta mehel on vaike kui mees ise vastab kysimusele, et tema kutsuks seda "vaikemeest" shotguniks!! Onneks vahemalt igav ei hakka :) Eriti nyyd kui ma avastasin Alissa eeskujul taaskord heegeldamise ja sellega oma vaba aega saan taita votete vahel. Kolmapaeval olin terve paeva nii tubli assistent, et lopuks koju joudes hasti ei maletanud suurest kohutyhjusest oma nimegi - kaisin mooda kohtumisi ja naeratasin ja dokumenteerisin toimuvat ilusasti oma tahtsasse markmikusse ja tegin konesid jms. Playboy Mansion naiteks oli yks kohtumispaik - maailma koige armsam, et seal on paeval suured varvilised papagoid ja paris jankud ja paabulinnud ringi jalutamas! Yldse on seal paeval vaga ilus, valja arvatud vastutavate harrade kabinetis, mis naeb valja rohkem nagu rekkameeste kogunemispaik ja on hirmpisike ka veel.


--------------------------------------


Vahepeal me pidime veel monevorra asjalikud olema ja siis juba end kokku pakkima ning kogemata on juba kolmapaeva ohtu katte joudnud ja ma sunnin end voodist veel selle postituse lopuni kirjutama, muidu seda ei juhtugi vast. Teisipaeval oli Newlywedsis tehniliste viperuste tottu utoopiliselt pikk toopaev ja joudsime koju alles kymneks ohtul ning lootsin, et mind ootab ees yks oo und, aga brother from another mother otsustas just eile veinitama hakata ja kuna meie pesa on vaga vaike ja privaatsust pole loota, siis ei kujunenud see uni sugugi nii pikaks kui oleks voinud. Jatsin ta siiski poole kahe paiku yksinda terrassile (voi kuidas iganes peaks seda ruumi meie ukse taga nimetama) ja hommikul kui mina arkasin oli ta joudnud naaberkorteri strippari Niki juurde kokteilile ja tantsule! Arvestades, et ta on jatkuvalt paksuke iiri päritolu keskealine, kes meile teadaolevalt selle kolme nadala kooselu jooksul küll alkoholi tarbinud pole, siis oli meil sellega seoses väga palju nalja :)) Nagu juba varem mainitud, elab meist ühel pool gei-Paul oma labradoriga ja teisel pool siis strippar-Niki oma varateismelisest poja ja kassi Smokeyga.. ei tea küll millest see nimi võib inspireeritud olla.. arvestades, et tal on kalduvus keset päeva kergelt purjakil olla ja varahommikul suurema seltskonnaga koju maabuda ning hääl on tal konstantselt kahtlaselt mehine, on mul ta pojast päris kahju, aga vähemalt tundub ta üpris heatahtlik. 


Täna oli mul eriti mõnus tööpäev - tegin kohtumistel märkmeid ja esimene neist leidis aset ühe härra juures kodus, kus oli maailma kõige armsam beebi ja suurim labrador, umbes nagu bernhardiin.. mind jätkuvalt vaevab, et kas ta oli steroididest pungil või kuidas ma endale tulevikus nii ägeda koeravariandi saaks. Teine meeting oli Playboy üritustega seoses ja sealne härra oli käinud Eestis meie Playboy avapeol - näitas oma turistikaid pilte ja ajakirja numbrit, kus minu Mai ja Alissa sees olid :)) Ja ta isegi oskas ära märkida, et kas Heather pole mitte eestlase kohta harvaesinev nimi :D Ja siiiiiis teenis mu ülemus 23218 plusspunkti, sest viis mu tagasiteel Malibusse Lake Shrine meditatsiooniaedadesse.. arvas lihtsalt, et see võiks mind rõõmustada. Ma olin juba enne väga happypuppy, sest 30-kraadises LA ilmas teisiti lihtsalt ei saa, aga need aiad on tõesti hea auraga. Inimesed istuvad omaette ja maalivad, loodus on täiuslik, luiged ja värvilised kalad pisikeses järves, keda toita ja tempel, mille juures mulle eriti meeldis, et altaril on kõigi uskude esindajate pildid võrdses suuruses ja kõrvuti - Jeesusele järgneb Buddha jne. Võib-olla isegi veidi rohkem kui seal jalutamine made my day, et ma ju nägin pärast kohvikus mr Bigi! Sest Seks ja Linn polegi ju ainult mu ainus tõeline lemmik telesari! Max ütles pärast, et kui ta oleks teadnud, et ma nii väga erutun, siis ta oleks pilti teinud või midagi :))) Kui ma mitte kunagi ühtki tuntud inimest ei näe ega ära ei tunne, siis no finallllly ma tunnen end küll nagu esitiinekas ja fänn :D Peale seda võis rahulikult minna mu kalli Kassiga Trader Joesse odavat, aga head ja suure tõenäosusega orgaanilist toitu varuma ja koju kerra :)


Vahepealsest võib veel mainida, et meie kodust 10 minuti kaugusel jagati Oscareid, mida me siiski vaatasime sõbra juures telekast. Eelnes vestlus:


Tema: Tomorrow we are gonna have an Oscar party at my house. Lots of food and drinks and everything.

Mina: Sure, I can cook if you want to. 

Tema: Yes! Lets do chinese!

Mina ilmselges segaduses, mõeldes, kuidas nüüd öelda, et selles linnas ma küll hiinaka valmistamisega muljet ei avalda (igal sammul leidub tasemel aasia toitu).

Tema: We are gonna get it delivered and then you can cook it later, heat it up, you know!


Need inimesed reaalselt ei teegi süüa. Never. Samal nädalal kusjuures oli veel situatsioon, kus üks teine sõber üllatus, et toidu tegemiseks tuleb ju poest osta selleks asju. Kui järele mõelda, siis tegelikult on päris toormaterjali raskem leida, kui soojendatavat kraami..

1 comment:

  1. Milleks sõnu raisata, kui saab ühes kirjutises korraga mainida, et viimane aeg on sisustada mu päeva selle blogi uute postituste lugemisega ja samas hüperpalju õnne soovida!

    ReplyDelete