Friday, February 26, 2010

4

----------------------------
Kass:
Reede hommik algas kerge magamise teesklusega, kuna üldse ei tahtnud täna jooksma minna. Entusiastlik korteriomanik hallootas minuti, paar ja ilmselt olekski jäänud halootama, kui ma poleks lõpuks vastanud et me magame...tundus, et talle ei mahtunud pähe kui inimesed ei vasta on üsna võimalik, et nad magavad ja ei kuule. No pole hullu küll nad õpivad;)

Eile käisime mõlemad erinevas linna otsas väljas...mina Downtownis ehk LA tsentris ja minu kaasa Long Beachil. G ümbritsesid peale tema kaaslase kaks suurt naissooihalejat ja gängiliikmed ja keegi keda kuskil eemal tulistati:) Nimelt oli vastav baar G kaaslase kunagine kodubaar, kuhu seekord ilmselgelt G ei kuulunud:D...vähemalt oli tal lõbus nagu ta ütles.
Mina käisin siis nö. kesklinnas kolmes ühe omanikuga baaris. Üllatuslikult väga lahedad ja ilusad (sõna, mida siin saab kohtade puhul harva kasutada) ning väga euroopalikud kohad. Kaks meenutasid Caprice ja Prive sugemetega kohti...musta sisustusega ja kuldse ornamentikaga ja viimane oli äärmiselt põnev viski baar...seal müüdi ainult viskit ja kõikides kokteilides kasutati viskit, mis olid mulle kui mitte viskijoojale isegi väga maitsvad. Baari tagumist riiulit katsid maast laeni kõikvõimalikud viskipudelid ülemaailma ning mõningate kättesaamiseks olid pikad redelid nagu filmides raamatukogudes näinud olete. Seinu katsid kõikjal kitse ja põtrade topised või lihtsalt sarved...selline iiri jahimeeste kõrts. Pärast seda läksime sööma...ei ole lihtsalt võimalik kui palju on inimesed võimelised sööma:D ja kõik mu kaaslased olid kõhnad...uskumatu.

Ma olen siis täna oma brother from another motheriga üksi kodus, sest minu G lennutatakse ühte teise linna, mingeid asju ajama...nimelt ta aitab meie majaomanikul tööasju teha...jätkuvalt üks asi, mis mulle pähe veel ei mahu on see, kuidas need ärimehed siin eksisteerivad, kui nad meile nii ilmselgeid asju nii keeruliseks ja segaseks suudavad ajada:D:D kui üldse suudavad ajada...See mees sai sellest vist kogemata aru ja seega laseb G ennast aidata:)

Mina olen terved päevad igalepoole kirju saatnud, kas keegi tahab ühte euroopa valgekarvalist kodutut kassi endale tööle võtta...luban olla sõbralik ja mitte paljuneda:D

No comments:

Post a Comment